Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2006 16:41 - ПЪРВИЯТ ПЪТ
Автор: varak Категория: Други   
Прочетен: 2220 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2007 13:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Най-накрая се случи! Най- накрая, след толкова години чакане! Най-накрая Аз съм опорочен!  Просто не знам какво ми стана, как можах така с лека ръка да се поддам на изкушението?Как е възможно да е било толкова лесно и приятно, а Аз да не съм го знаел? Сега се замислям какъв живот съм водил до сега. Когато се събереме с приятели и те започнат да си разказват историйки, Аз само слушам , дерзая и няма с каво да се похваля! Че Аз не съм живял бе!!! Винаги съм се чудил как разни смотльовци, разни криваци с лека ръка преминават през най-трудното, а аз, а аз не....аз твърд...аз с принципи.....(звучи като "принц сипи!")
Аз го направих!!! Дадох пари на катаджия!.....(пауза за размисъл....)
Мда, не ми се беше случвало. (ако питате него и той това ще каже)
Винаги когато са ме спирали (когато са успявали хмхмхм)  след всичките тъпи въпроси, конски с бащин наставнически тон, като  почнат да ме гледат като влюбена третокласничка (втори срок), като почнат да ми се чудат "са кво ша праймеее", " да пишеме лии, да не пишеме лии" , напрао фащам рак на ушите! " Ми недей, щом не можеш!
 Нема начин и да не те питат и кво работиш! Правил съм си експерименти, като им кажеш , че си беден студент и бързаш при гаджето веднагически те актуват!...Един пък ми вика веднъж " Аз на тебе сега ше ти състава АКТ, а пък ти после на нея ше й го върнеш като ти дава толкова зор" . Тия сигурно ги избират след като изиграят някакъв смешен монолог, ама такова вълшебно чувство за хумор ,че и болен от проказа могат да разсмеят!
Та така, права си аз 17тия забранен обратен завой за деня и изведнъж ми изскача един....ама нахилен, ма весел, ама радостен и се смее ли смее, та чак и на мене ми стана  кеф. Тръгна да ми се представя нещо, но беше очевидно, че логопеда не си беше свършил работата и директно ми вика        " яла са ти тука, пуснал си си мигалките...тва е добре, яла слези да се разбереме!"    Па Я унемех и утъпех!
И начи оня, старшия ,( дето беше като Роналдиньо в сурата, ама с 10-20 зъба в повече)почна да  ми разглежда докюментите, ма кой направо, кой на криво  за него нямаше значение, гледа си ги и си мрънка...
-" Ма как може такова нещо бе ,момче? Как па да си толко безрасъден? как па толко да си тъп и да не Ме видиш??....и аз пак утъпех...и му разправям
.- Добре бе чиче, ти не видя ли , че преди мене още четирима минаха така? Глей кво е  задръстване !
   И тоя мурук ми отговаря с най- мазната усмивка в цял пернишки окръг:
- Видех! И те си платиха за стореното! И на мене не ми се пише така,че (при което аз придавам сила на думите му с едно многозначно ЗНАААМ) ей тоя отворен прозорец на ей тая кола виждаш ли го , еми там ги пусни!
-Кое?
- Как кое бе? Ти нема ли да си плащаш? Пускай там 10 лв и си бегай!
   Е казвам ви, тоя щеше да ме положи с фуражката!На мига пред очите ми се разигра такава сценка, такава лична драма, че не можах да се сдържа! Казах му много ти благодаря добри човече, да умреш от  щастие дано и  пуснах в прозореца на курника му (който беше на разтояние което прекрасно ме устройваше и  което стъкло тоя плезиозавър предвидливо беше отворил точно толкова ,колкото да минават банкноти от 10 лв на горе) едно сладко, малко ,шаренко билетче за вход от едно заведение.....и не знам защо ама и 2 лв.....май ми стана съвестно, след което гордо се качих в количката си (оклепана с мед капещ ми от сърцето което той така хладнокръвно разби)и бавно бавно се оттеглих от местопроишествието.....вече опорочен, но горд!
   



Тагове:   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. danailpetrov - е нема кво да си говориме
23.11.2006 16:58
аз пак не сам шофьор и непрекаснато им повтарям че някой ден ще си купя ролкови пкънки за да ме подведомстват иначе не-проклет пешеходец!това
цитирай
2. анонимен - federali
24.11.2006 06:09
Е пак леко си минал. Само 10 лв. Тоя трябваше да го докладваш. Ама айде, аз като се върна ще оправя българската полиция. :)
цитирай
3. анонимен - danail sum no minavam prez poshtata si
24.11.2006 08:34
ne si ti ozlo4estenia to yasno a si 4uvstvitelen kam 4uzhdi sastoiania debilite ne se use6shtat
цитирай
4. mopse - пари...
24.11.2006 14:29
... НЕ давам! И данъчни са ме изнудвали, и с превишена скорост ме спряха - пари не давам! М***а им! :))) , (дано не предизвикам дявола...)
цитирай
5. анонимен - Mart0
05.12.2006 14:54
xaxaxa az su6to sum devstven, no nqkoi den 6te me nakarat i men da puskam bileti za teatur, makar i kuklen , mislia 4e 6te im bude ot polza za kuhite kratuni ..:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: varak
Категория: Други
Прочетен: 45945
Постинги: 14
Коментари: 21
Гласове: 183
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930