Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2007 16:56 - "КОКТЕЙЛИ С НЕЖНИ ИМЕНА" 2ЧАСТ.....СУМРАК....
Автор: varak Категория: Други   
Прочетен: 1606 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 11.06.2007 17:07


      Тука реших една такава поредица да направя, за разни съмнителни субстанций от които здраво съм си патил!(и ощи си патя). Тоя коктейл си е чисто мое детенце,ама катчели чудовище се роди. Както по-опитните от вас могат да се досетят, името само си изплува  на сутринта(или май беше вечер, абе бая ме порази, възтановяването отнема между12 и 24 часа). Та значи, пияната ми глава една вечер, като й се допи у Фенса, че изгуби секва връзка с устата....а тя поръчва ли поръчва и пие ли пие. Та получи се некво вещество, ма толко вкусно, ма толко сладко....а то толко подло, толко коварно....се тая, стига с мойто падение.....
    
        В тая работа(ако решите да си го причинявате) се изливат следните съставки:
- Водка....безмислено е да споменавам марката
- Джин......нема значение
- Ром........повечко
- Афтър шокче........тайната съставка

-Сок - грейпфрут!

Количествата са интересна тема... както бармана предцени. Много вероятно е да ви изгледат тъпо и да ви питат колко сте плащали преди за тва нещо(питали са ме няколко пъти, все едно те не могат да си сметнат) В крайна сметка се стига до цена около 6 лева, най-много 7...да не ви метнат!
Успех и да ви пази там в квото вярвате!!!

П.П. ...Предполагам, че поредицата няма да е кой знае колко дълга, щото живота е само един,а аз вече съм стар и изморен(sick and tired), ама ако оцелея - ше ви пиша.


П.П 2.....И ако некое тъпо копеленце ви каже , че "от опит глава не боли", еми не знам, аз лично скачам на бой или по-лошо, с кротка усмивка го черпа един Сумрак....хмхмхм
  


Тагове:   нежни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - prezidenta
05.06.2007 18:00
dobre kazano nema napivane zna4i nqma i iztreznqvane:)))bira djin i tinqk ,utre zdravo ba4kam pak,koito nevidi dynce da ne vidi slynce,vsi4ko piq az 6tom izlezna zav4as:)))
цитирай
2. анонимен - bravooo
05.06.2007 22:31
bravo i nazdrave!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: varak
Категория: Други
Прочетен: 45948
Постинги: 14
Коментари: 21
Гласове: 183
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930